domingo, 31 de agosto de 2014

Una de limícolas

El sábado tempranito me acerque a Meirás para probar mi nuevo tele. La verdad es que estoy encantado con el. Enfoca rápido, no pesa mucho y es muy nítido.
Pinchar en las fotos, para verlas a mayor tamaño. 

Por aquí dejo unas fotos de tres especies distintas de limícolas, creo que son, por este orden correlimos tridáctilo (5), vuelvepiedras (2)  y el último es un chorlitejo chico grande (graciñas Xabi). Xabi, si no es así, corrígeme, por favor.











No entiendo como de pequeño podía tener una escopeta de balines y gustarme.
Hasta la próxima.

2 comentarios:

  1. As dúas primeiras ben, pero a terceira é un "Chorlitejo grande". O que pasa é que as plumaxes que aperecen nas guías correspóndense con adultos en Primavera. Pero moitas aves (as limícolas, por exemplo) mudan a unha coloración menos vistosa unha vez rematada a temprada de cría. Por iso ten o peteiro negro, por exemplo.
    Mola a praia dos Botes, eh?, je, je..
    Unha aperta
    PD: Ou me dís que tele novo tés ou me enfado.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Graciñas Xabi
      Agora mesmo o cambio.
      Si que está ben a praia, o que sea corta axuda moito. De feito, as fotos dos calidris, das que teño de limis, son das que más me gustan.
      Estiven a punto de mandarte un juasap, pero como iba parar unha horiña soamente, non o fixen. A ver si un día abuso e me levas de ruta pola zona.
      O tele e un Nikon AF-S 300 F4, non da para mais a economía, e xa me chega ben (polo menos e o que di a miña dona). O salto de calidade que din do Sigma a iste e grandeciño. O al menos, iso me parece a min despois de ver as fotos.
      Apertas







      Eliminar